گرافیک میلاد
مرجع دانلود گرافیک

 

طرح لایه باز بسیار زیبا و کاربردی نه بارگذاری سبز رنگ با حالت های مختلف در این مطلب سایت گرافیک میلاد برای استفاده کاربران و طراحان قرار داده شده است تمامی لایه های استفاده شده در این فایل باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد می توانید از این بارگذاری ها در طراحی وب سایت تون و غیره استفاده نمایید فرمت این فایل لایه باز [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


 

طرح لایه باز بسیار زیبا و واقعا جالب آیکون هلی کوپتر در قالب پی اس دی و لایه باز فتوشاپ برای استفاده کاربران و طراحان گرامی در این مطلب سایت گرافیک میلاد به اشتراک گذاشتم که تمامی لایه های بکابرده شده در این فایل کاملا باز و قابل ویرایش در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می باشد می توانید برای الگو برداری بهره ببرید فرمت این فایل لایه باز [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


  

 طرح لایه باز آیکون کاربردی سیاه و سفید به صورت پی اس دی فتوشاپ در این مطلب سایت گرافیک میلاد برای کاربران و دوستان به اشتراک گذاشتم که این مجموعه شامل آیکون های اجتماعی ، اپل و غیره به صورت لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد فرمت این طرح آماده [ PSD ] هست .



ادامه مطلب ...


   

طرح لایه باز بسیار زیبا و جالب لودینگ پیشرفته به صورت لایه باز فتوشاپ در این مطلب سایت گرافیک میلاد برای استفاده طراحان و کاربران قرار گرفته است در نرم افزار فتوشاپ تمامی لایه های استفاده شده در این طرح کاملا باز و قابل ویرایش می باشد و می توانید با توجه به نیاز و سلیقه تان در موارد مختلف از این طرح لایه باز و آماده استفاده نمایید فرمت این طرح لایه باز [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:طرح, لایه باز, جعبه ابزار, :: 10:2 ::  نويسنده : میلاد جامی

  

 طرح لایه باز بسیار زیبا و جالب جعبه ابزار برای استفاده کاربران و طراحان سایت گرافیک میلاد در این مطلب به اشتراک گذاشتم که تمامی لایه های استفاده شده در این طرح کاملا باز و قابل ویرایش در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می باشد و باتوجه به سلیقه تون می توانید در طراحی هاتون استفاده نمایید و همچنین می توانید الگو برداری کنید تا به طراحی شما قوت بخشد فرمت این فایل [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


 

در این مطلب سایت گرافیک میلاد طرح لایه باز سری جدید دکمه های دانلود با طرح و رنگ های مختلف به صورت طرح لایه باز فتوشاپ می باشد که تمام لایه های استفاده شده در این طرح در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ قابل ویرایش است می توانید برای سایت خود از طرح این دکمه ها استفاده نمایید فرمت این فایل [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


به درخواست عده ای از کاربران سایت گرافیک میلاد ، تصمیم گرفتم طرح لایه باز فرم عضویت خبرنامه به همراه فایل استایل آماده – CSS – برای دانلود قرار داده شده است که می توانید از این فایل آماده که به بخش خبرنامه سایت تون مثل سایت گرافیک میلاد ، استفاده نمایید برای راحتی طراحان وب سایت فایل اچ تی ام ال و سی اس اس را قرار دادم کافیه فقط کپی کنید !:دی فرمت این فایل [ PSD , CSS ] می باشد .



ادامه مطلب ...


 

سلام بار دیگر بکگراند بسیار زیبا ، جالب و با سبک تایپوگرافی سال جدید میلادی ۲۰۱۳ را برای دوستان و کاربران سایت گرافیک میلاد به اشتراک گذاشتم این بکگراند یا پس زمینه در اندازه – ۱۶۰۰ × ۹۰۰ px – و باکیفیت فوق العاده و با ترکیب رنگی تیره می باشد که می توانید در جاهای مختلف از این بکگراند استفاده نمایید فرمت این بکگراند [ JPG ] است .



ادامه مطلب ...


طرح لایه باز اسپلیت سرد پر رنگ به صورت لایه باز فتوشاپ برای طراحان و کاربران آماده شده است این طرح لایه باز ، تمام افکت های نوری و رنگ هایی که در این عکس استفاده شده باز و قابل تغییر هست خیلی جالب هست شاید دیدن آن چیز هایی هم به ذهنتان برسد خوب در ادامه مطلب می توانید این طرح رو به صورت [ PSD ] دریافت و استفاده نمایید .

 



ادامه مطلب ...


طرح لایه باز بسیار زیبا و حالب عناصر و رابط وب به سبک چرم و زیپ به صورت لایه باز و پی اس دی فتوشاپ برای کاربران سایت گرافیک میلاد آماده شده است در طراحی این فایل از سعی شده است از طرح چرم و زیپ استفاده بشه و تمامی لایه های به کاربرده شده در این طرح قابل ویرایش در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ است و می توانید در طراحی خود از این عناصر استفاده نمایید .

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:دانلود ,طرح, لایه باز, تاس, :: 8:43 ::  نويسنده : میلاد جامی
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:دانلود, طرح, لایه باز, psp, :: 8:40 ::  نويسنده : میلاد جامی
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:دانلود, طرح, لایه باز, آتش, :: 8:32 ::  نويسنده : میلاد جامی

 

 

سلام خدمت شما کاربران و بازدید کنندگان سایت گرافیک میلاد اول از همه یلدای همه ی شما مبارک

دیدم فردا، شب یلداست طرح آماده هندونه رو براتون گذاشتم که در ادامه مطلب میتونید دانلودش کنید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد